Se je Kranjska oblast odpovedala Severni obvoznici?

V zadnjem času, ko kranjsko javnost buri prometna problematika povezana s čakanjem v dolgih kolonah na vseh vpadnicah v mesto in politiki ter strokovnjaki stiskajo glave skupaj, kako začeti reševati situacijo, zelo bode v oči obrazložitev prodajnega oglasa parcele pri enem od nepremičninskih posrednikov, ki pravi -citiram – takole: “Zemljišče 7.051 m2 je v celoti zazidljivo. 1/3 zemljišča je bila po odloku namenjena za izgradnjo Severne kranjske obvoznice, vendar se je občina Kranj po dani ponudbi za odkup zemljišča odrekla predkupni pravici.”

Veseli me, da smo se v Kranju, prvikrat doslej, lotili pisanja dolgoročne Strategije trajnostnega razvoja MOK. Bojim pa se, da ne bo strategija ostala le kup leporečnih floskul, zapisanih na papirju. Če resnično želimo delovati v tej smeri strategije, je z delom potrebno začeti že takoj. Ob omenjenem oglasu pa izražam strah, da se v Kranju oddaljujemo celo od tega, kar je bilo dobrega predvidenega že v preteklosti. Nerazumljivo se mi namreč zdi, da ne zgrabimo priložnosti in potegnemo potez v smeri gradnje temeljne infrastrukture, kot Severna obvoznica zagotovo je. Zavedati se je potrebno, da ko bo ta parcela prodana in bo na njej zgrajeno npr. novo blokovsko naselje, bodo preostale možnosti za ureditev solidne prometne infrastrukture v Kranju izjemno majhne. S tem pa bo število prezapolnjenih cestnih odsekov znotraj mesta še naprej naraščalo, prebivalci Kranja pa bodo še naprej izgubljali ure in ure časa za prevoz iz enega do drugega konca mesta, kot tudi v službo in domov.

Zato bo predstavnik društva Odgovor na naslednji seji postavil vprašanje: “Zakaj se je MOK odpovedala predkupni pravici navedene parcele? Ali ne obstaja bojazen, da bo s to potezo premikamo projekt severne obvoznice še bolj v prihodnost oz. celo izgubljamo možnost za njeno realizacijo?” Odgovor bo na svoji spletni strani objavilo Društvo Odgovor.